Ankieta - co sądzisz o Językowej Oazie?

Od dwóch dni leżę złożony chorobą i przywalony pracą, dlatego nie dałem rady przygotować na dzisiaj porządnego tekstu. Wybaczcie! Żeby jednak nie zostawiać Was z niczym, postanowiłem zapytać Was o kilka rzeczy, które pozwolą mi przystosować Językową Oazę do Waszych potrzeb i oczekiwań.

Źródło: Scott McLeod via photopin cc

Oto lista pytań, która pomoże Wam uporządkować myśli. Nie musicie odpowiadać na każde z nich. Jeśli macie coś do powiedzenia tylko na jeden z punktów - piszcie!
  1. Za co szczególnie cenisz sobie Językową Oazę? Czego mam w żadnym wypadku nie zmieniać?
  2. Co Ci się tu najmniej podoba? Co byś zmienił w pierwszej kolejności? Czego Ci brakuje?
  3. Jakiego rodzaju posty Cię najbardziej interesują, a jakie najmniej?
  4. (Jeśli chcesz, możesz podać tytuły swoich ulubionych postów. Wiem wprawdzie, które artykuły mają najwięcej kliknięć, ale znaczy to tylko tyle, że mają chwytliwy tytuł…).
  5. Co sądzisz na temat długości i częstotliwości postów?
  6. Jakie masz zdanie na temat wystroju strony?
  7. Wszystko inne, co chciałbyś mi powiedzieć.
Do Waszej dyspozycji są komentarze i mój adres mailowy (znajdziecie go w zakładce Kontakt na górze strony). Zależy mi na Waszej szczerości! Jeśli ktoś z Was ma do powiedzenia coś krytycznego, ale się krępuje, niech się zaloguje jako anonim :-)

Nie obiecuję, że zrealizuję wszystkie postulaty, ale postaram się w takim kierunku rozwijać blog, żebyście zaglądali tu regularnie i z przyjemnością. Dziękuję Wam wszystkim za pomoc!

Etykiety: