Konkurs urodzinowy!

Językowa oaza świętuje roczek! Dokładnie rok temu, 1 lipca, opublikowałem pierwszy post na blogu. Z tej okazji zapraszam Was wszystkich na imprezę urodzinową - konkurs z atrakcyjnymi nagrodami!

Źródło: Indy Charlie via photopin cc

To był dobry rok. Na blogu pojawiło się ok. 50 postów, pod nimi blisko pół tysiąca komentarzy. OK, prawie połowę z nich napisałem sam, ale wynik i tak imponujący. Dziękuję Wam, że tak licznie wpadacie i tak żywo reagujecie. Jestem przekonany, że gdyby nie Wasz odzew, już dawno straciłbym zapał do pisania. A tak nadal mam w sobie mnóstwo entuzjazmu i pomysłów na rozwój bloga :)

Żeby uczcić tę rocznicę, przygotowałem dla Was konkurs. A w zasadzie pięć konkursów w jednym! Do wygrania nagrody o łącznej wartości ok. 400 zł (dziękuję sponsorom!), które z pewnością umilą Wam naukę Waszych ulubionych języków :) Po szczegóły zapraszam na stronę konkursu, dostępną również z poziomu menu na górze strony.

Pozdrawiam Was wszystkich i oby jak najwięcej takich wspólnie przeżytych lat!

Etykiety: